Mitä asiakkaasi sivustoltasi haluavat?

Palvelukokonaisuus, jonka aikana selvitetään mitä asiakkaasi sivustoltasi haluavat. Asiakkaiden tarpeiden tunteminen on elintärkeää verkkopalvelun kehittämisessä. Asiakkaasi ratkaisevat viime kädessä sekä sivustosi että liiketoimintasi menestymisen. Asiakastarpeen tunteminen antaa pohjan hyvän käyttökokemuksen luomiselle. Hyvä käyttökokemus puolestaan lisää asiakasuskollisuutta ja varmistaa sen, että sivustoasi tai palveluasi halutaan käyttää jatkossakin.

Palvelukokonaisuus sisältää:

Hyöty yrityksellesi

Päätösten tekeminen helpottuu kun tunnet asiakkaasi tarpeet, toiveet ja odotukset. On hyvin tavallista, että uudistusta ideoitaessa syntyy ns. toiveiden tynnyri (ja niin pitääkin), jonka toteuttaminen on mahdollista mutta saattaa korottaa uudistamisen kustannuksia ja venyttää aikataulua. Yrityksen ja sen asiakkaiden tarpeet ja odotukset sivustolle voivat poiketa toisistaan. Osa toiveista voi olla lähtöisin projektiin osallistuvien lähtökohdista. Panostamalla aidosti asiakkaitasi hyödyttäviin ominaisuuksiin voit säästää.

Metodit

Workshopit, taustamateriaalit, haastattelut ja -kyselyt

Lopputuotokset

Dokumentaatio, jossa asiakkaidesi tarpeet ja odotukset verkkosivustollesi, toimenpide-ehdotukset

Pyydä tarjous, kysy lisätietoa

Valitse valmis palvelukokonaisuus tai sinun yrityksesi tarpeiden mukaan räätälöity toteutus. Soita, lähetä sähköpostia tai ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella

Kysy lisää