Mistä tietää, että sivusto on onnistunut?

Millainen on hyvä sivusto? Pitääkö sen näyttää hyvältä? Pitääkö siinä olla viimeisintä teknologiaa ja hauskoja animaatioita. Hirveästi vai minimaalisen vähän sisältöä. Ehkäpä koko tuotekatalogi kaikkine saatavilla olevine tietoineen?

Voi olla kaikkea tätä, tai sitten ei.

Sinä päätät mitä haluat sivustollasi ja mitä sillä tavoittelet.

Ehkä lähestyt asiakkaitasi mieluiten myymälässäsi, soitat heille, pyydät heitä vierailemaan messuosastollasi tai kutsut heidät mukaasi kongressimatkalle Malagaan? Tai ehkä lähetät heille mieluummin sähköpostia, mainoksia? Ehkä sinun asiakkaasi tavoittaa parhaiten Facebookissa, LinkedInissä tai Twitterissä? Vai onko foorumisi Pinterest, YouTube, Flickr vai joku ihan muu? Myytkö tuotteitasi tai palveluitasi suoraan, verkossa vai myymälässä? Mahdollisuuksia on monia ja sinulle sopivin ratkaisu riippuu siitä millaisia panostuksia haluat käyttää ja millaiset ovat tavoitteesi sekä pitkällä että lyhyellä aikavälillä ja millainen rooli sivustollasi on strategiassasi.

Millainen on kohderyhmäsi, missä he ovat ja mitkä heidän tiedostetut ja tiedostomattomat tarpeensa, motiivinsa ja toiveensa ovat.

Neuvo: Ole siellä missä asiakkaasikin ovat, silloin kun he ovat. Puhu heille asioista, jotka kiinnostavat heitä kielellä ja tavalla, jota he ymmärtävät.

Jos tarvitset apua asian sparraamisessa niin minä voin auttaa.

Minun mielestäni onnistunut sivusto tukee yrityksesi liiketaloudellisia tavoitteiden lisäksi loppukäyttäjien tarpeita ja odotuksia. Sivusto näyttää hyvältä tukien brandiasi, on toimintavarma ja toimii teknisesti moitteettomastia eri välineillä. Asiakkaasi huomioiden. Sivusto tulee visiotasi ja sitä rakennetaan vaiheittain, en usko mammuttimaisiin projekteihin vaan jatkuvaan kehittämiseen. Yhdessä asiakkaani kanssa.